(0-268) 74-5-38
datele de Contact ale primăriei
Email : razeniprimaria@gmail.com
Relații cu publicul : (0-268) 74-5-38
Fax : (0-268)74-2-36
Vizitează-ne
Adresa primăriei
Strada Ștefan cel Mare și Sfînt, nr.62
Satul Razeni
Scrieți-ne un mesaj
Ședințe anterioare
1. Despre aprobarea bugetului comunei pentru anul 2016, în prima lectură.
Raportor Dna Tatiana Titica, contabil – şef al Primăriei.
2. Despre aprobarea taxelor locale pentru anul 2016.
Raportor Dna Titica Tatiana, contabil - şef al Primăriei.
3. Despre aprobarea mărimii cotelor de impozitare pentru anul 2016
Raportor Dna Efrosinia Nepotu, cpecialist în perceperea fiscală.
4. Despre activitatea comisiei economie, finanţe şi buget.
Raportor Dl Iurii Volohov, preşedintele comisiei economie, finanţe şi buget.
5. Privind operarea unor modificări în Regulamentul de lucru al Consiliului local.
Raportor Dl Ghenadie Dubiţa, consilier.
6. Despre mersul îndeplinirii Deciziei Consiliului local nr.3/5 din 11.09.2015 ” Prescripţia cu privire la rezultatele inspectării financiare a Primăriei comunei Răzeni din 03.08.2015”.
Raportor Dl Ion Creţu, primarul comunei.
7. Despre stabilirea limitului de consum a combustibilului în anul 2016.
Raportor Dl Ion Creţu, primarul comunei.
8. Despre aprobarea taxelor pentru prestarea serviciilor cu plată populaţiei pentru anul 2016.
Raportor Dna Titica Tatiana, contabil – şef al Primăriei.
9. Despre aprobarea bugetului comunei pentru anul 2016 în lectura a doua.
Raportor Dna Titica Tatiana, contabil – şef al Primăriei.
10. Despre stabilirea procentului de arendă a terenurilor Administraţiei publice locale pentru anul 2016.
Raportor Dl Munteanu Petru, specialist în cadastru.
11.Despre operarea unor modificări la bugetul Primăriei pentru luna decembrie 2015.
Raportor Dna Titica Tatiana , contabil – şef al Primăriei.
12.Despre stabilirea indemnizaţiei de conducere directorilor Grădiniţelor de copii.
Raportor Dna Tatiana Titica , contabil – şef.
13.Cu privire la salarizare.
Raportor Dna Titica Tatiana , contabil – şef al Primăriei.
14.Cererea Dlui Ion Ciupciuc, despre încetarea activităţii întrteprinderii.
Raportor Dna Tatiana Titica, contabil – şef al Primăriei .
15.Despre aprobarea statului de personal.
Raportor Dna Titica Tatiana, contabil – şef al Primăriei.
16.Despre alocarea unor mijloace financiare.
Raportor Dna Titica Tatiana, contabil – şef al Primăriei.
17.Despre stabilirea taxelor pentru evacuarea gunoiului menager.
Raportor Dl Tudor Buşmachiu, administratorul IM”Apă- Canal Răzeni”
18.Despre stabilirea taxelor de eliberare a autorizaţiilor de construire şi desfiinţare, a certificatelor de urbanism, pentru anul 2016.
Raportor Dna Nina Borta, secretarul comunei.
19.Despre aprobarea programului de activitate al Consiliului local pentru anul 2016 şi primul trimestru 2016.
Raportor Dna Nina Borta, secretarul comunei.
20.Despre operarea unor modificări în Decizia Consiliului local Nr.2/3 din 17.07.2015 “ Cu privire la constituirea comisiilor de lucru ale Primăriei”.
Raportor Dna Nina Borta, secretarul comunei.
21. Despre reexaminarea preţului tarifului la furnizarea apei potabile.
Raportor Dl Tudor Buşmachiu, administratorul ÎM „Apă-Canal Răzeni”.
22.Despre privatizarea loturilor pomicole.
Raportor Dl Petru Munteanu, specialist în cadastru.
23.Cererea Dnei Iulia Chiosa privind cumpărarea terenului aferent obiectuluin privatizat.
Raportor Dl Petru Munteanu, specialist în cadastru.
24. Cererea Dlui Ghenadie Ciupciuc privind cumpărarea terenului aferent obiectului privat “Magazin agricol”.
Raportor Dl Petru Munteanu, specialist în cadastru.
25.Despre privatizarea apartamentelor.
Raportor Dl Eugeniu Gurău, viceprimar.
26.Cu privire la aprobarea Regulilor de întreţinere a animalelor şi păsărilor Domestic şi a Regulamentului de întreţinere a cîinilor şi pisicilor în teritoriul comunei Răzeni.
Raportor Dl Eugeniu Gurău, viceprimar.
27. Despre operarea unor modificări în Decizia Consiliului local Nr. 3/13 din 11.09.2015, Despre vînzarea terenurilor conform rezultatelor licitaţiei funciare din 28 iulie 2015.
Raportor Dna Nina Borta, secretarul consiliului local.
28. Cu privire la solicitarea de transmitere a unui imobil .
Raportor Dl Ion Creţu, primarul comunei.
29. Despre operarea unor modificări în decizia Consiliului local nr.4/1 din16.10.2015”Despre operarea unor modificări în Decizia Consiliului local Răzeni Nr.2/17 din 14 martie 2014”Despre transmiterea spre împădurire”.
Raportor Dl Ion Creţu, primarul comunei.
30. Privind operartea unor modificări în Deciziile Consiliului local Nr.2/6 din 26.02.2003 “Cu privire la atribuirea sectoarelor de teren pentru construcţia caselor de locuit,anexelor găspodăreşti şi grădini” şi 3/4 din 11.03.2003 “Privind modificarea Deciziei Consiliului local nr,2/6.1 din 26.02.2003 “Cu privire la atribuirea sectoarelor de teren pentru construcţia caselor de locuit, anexelor găspodăreşti şi grădini” .
Raportor Dl Ghenadie Dubiţa, consilier.
31.Despre numirea evaluatorului în cazul secretarului.
Raportor Dl Creţu Ion, primarul comunei.