(0-268) 74-5-38

datele de Contact ale primăriei

Vizitează-ne

Adresa primăriei

Strada Ștefan cel Mare și Sfînt, nr.62

Satul Razeni

Scrieți-ne un mesaj

Ședințe anterioare

  • Data: 11-12-2015
  • Ora: 14:00-16:00
  • Locația: Sala de ședinte din cadrul Primăriei Răzeni

1. Despre  aprobarea  bugetului comunei pentru anul 2016, în prima lectură.

     Raportor Dna Tatiana Titica, contabil – şef al Primăriei.

2. Despre aprobarea taxelor locale pentru anul 2016.

     Raportor  Dna Titica Tatiana, contabil - şef al Primăriei.

3. Despre  aprobarea  mărimii cotelor de impozitare pentru anul 2016

    Raportor Dna  Efrosinia Nepotu, cpecialist în perceperea fiscală.

4. Despre activitatea  comisiei  economie, finanţe şi buget.

    Raportor  Dl  Iurii Volohov, preşedintele comisiei  economie, finanţe şi  buget.

5. Privind   operarea unor modificări în Regulamentul de lucru al Consiliului local.

    Raportor Dl  Ghenadie Dubiţa, consilier.

6. Despre mersul îndeplinirii Deciziei Consiliului local nr.3/5 din 11.09.2015 ” Prescripţia  cu privire la rezultatele inspectării financiare a Primăriei comunei Răzeni din 03.08.2015”.

     Raportor Dl  Ion    Creţu, primarul comunei.

7.  Despre stabilirea limitului de consum  a combustibilului în anul 2016.

     Raportor  Dl Ion Creţu, primarul comunei.

8.  Despre aprobarea taxelor pentru  prestarea serviciilor cu plată  populaţiei pentru    anul  2016.

     Raportor  Dna  Titica Tatiana, contabil – şef al Primăriei.

9.  Despre aprobarea bugetului comunei pentru anul 2016 în  lectura a doua.

     Raportor  Dna  Titica Tatiana, contabil – şef al Primăriei.

10. Despre  stabilirea procentului de arendă a terenurilor Administraţiei publice locale pentru anul 2016.

      Raportor  Dl Munteanu Petru, specialist în cadastru.

11.Despre operarea unor modificări la bugetul Primăriei pentru luna decembrie 2015.

      Raportor  Dna  Titica   Tatiana  , contabil – şef al Primăriei.

12.Despre stabilirea   indemnizaţiei  de conducere   directorilor Grădiniţelor de copii.

      Raportor  Dna Tatiana Titica , contabil – şef.

13.Cu privire  la salarizare.

      Raportor   Dna  Titica   Tatiana  , contabil – şef al Primăriei.

14.Cererea Dlui Ion  Ciupciuc, despre  încetarea activităţii întrteprinderii.

      Raportor  Dna Tatiana Titica, contabil – şef al Primăriei .

15.Despre aprobarea statului de personal.

      Raportor  Dna  Titica Tatiana, contabil – şef al Primăriei.

16.Despre alocarea unor  mijloace financiare.

      Raportor  Dna  Titica Tatiana, contabil – şef al Primăriei.

17.Despre stabilirea taxelor pentru evacuarea gunoiului menager.

      Raportor Dl Tudor Buşmachiu, administratorul IM”Apă- Canal Răzeni”

18.Despre stabilirea taxelor de eliberare a  autorizaţiilor de construire şi desfiinţare, a certificatelor de urbanism, pentru anul 2016.

      Raportor   Dna Nina Borta, secretarul comunei.

19.Despre aprobarea programului de activitate al Consiliului local pentru  anul 2016 şi primul trimestru 2016.

      Raportor  Dna Nina Borta, secretarul comunei.

20.Despre  operarea unor modificări în Decizia  Consiliului local Nr.2/3 din 17.07.2015 “ Cu privire la  constituirea comisiilor de lucru ale        Primăriei”.

      Raportor  Dna Nina Borta, secretarul comunei.

21. Despre reexaminarea preţului  tarifului la furnizarea apei potabile.

      Raportor Dl Tudor Buşmachiu, administratorul ÎM „Apă-Canal Răzeni”.

22.Despre privatizarea loturilor pomicole.

      Raportor  Dl   Petru Munteanu, specialist în cadastru.

23.Cererea Dnei Iulia Chiosa privind    cumpărarea terenului aferent obiectuluin privatizat.

      Raportor  Dl   Petru Munteanu, specialist în cadastru.

24. Cererea Dlui Ghenadie Ciupciuc  privind    cumpărarea terenului aferent obiectului   privat “Magazin  agricol”.

      Raportor  Dl   Petru Munteanu, specialist în cadastru.

25.Despre privatizarea apartamentelor.

      Raportor Dl Eugeniu Gurău, viceprimar.

26.Cu privire la aprobarea Regulilor de întreţinere a animalelor şi păsărilor Domestic  şi  a Regulamentului de întreţinere a cîinilor şi              pisicilor în teritoriul comunei Răzeni.

      Raportor Dl Eugeniu Gurău, viceprimar.

27. Despre operarea unor modificări în Decizia Consiliului local Nr. 3/13 din 11.09.2015, Despre vînzarea terenurilor  conform                rezultatelor licitaţiei funciare din 28 iulie 2015.

      Raportor  Dna Nina Borta, secretarul consiliului local.

28. Cu privire la solicitarea de  transmitere  a  unui imobil .

      Raportor  Dl Ion Creţu, primarul comunei.

29. Despre operarea unor modificări în decizia Consiliului local nr.4/1 din16.10.2015”Despre operarea unor modificări în            Decizia Consiliului local Răzeni Nr.2/17 din  14 martie 2014”Despre transmiterea spre împădurire”.

      Raportor Dl Ion Creţu, primarul comunei.

30. Privind  operartea unor modificări în Deciziile Consiliului local Nr.2/6 din 26.02.2003 “Cu  privire la  atribuirea sectoarelor de teren  pentru construcţia caselor de locuit,anexelor găspodăreşti şi grădini”  şi   3/4  din  11.03.2003 “Privind modificarea Deciziei Consiliului local nr,2/6.1 din 26.02.2003 “Cu privire la  atribuirea sectoarelor de teren  pentru construcţia  caselor de locuit, anexelor găspodăreşti şi grădini” .

      Raportor Dl  Ghenadie Dubiţa, consilier.

31.Despre  numirea   evaluatorului în cazul secretarului.

      Raportor Dl Creţu  Ion, primarul comunei.